Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Hällregn

Publicerad 2006-08-14 19:05:33 i Allmänt,

Är klart bättre i magen, men det är visst inte helt bra. Det var två dagar som gick som gjorde att jag trodde mig vara frisk. Men så kom det tillbaka igen, taskigt. Men nu har jag inte ont som förut iaf, det är bara magen som inte återfått balansen än. Men det kan ju ta tid, så det är väl bara att ha tålamod. Men orkar inte så mycket mat, äter mindre än normala fall. Men har åtminstone börjat äta mat, så det är ju positivt. Ska bli skönt sen när allt blir som vanligt igen, det är verkligen inte kul med en mage som krånglar.

Igår var vi iaf iväg och grattade mamma på födelsedagen, det var mycket trevligt!! Fick goda bullar och god tårta, mums! Men magen började krångla lite, så var lite nertrubbad. Men det var jätteskoj ändå =) Vi var också iväg och åt Chinamat sen, smarrigt! Tack så hjärtligt för det! Det gick rätt bra att äta, fick matknip mitt i middagen, men vilade magen lite så gick det över sen, skönt det. Kunde till och med åka hela vägen hem utan att jag behövde gå på toaletten ;)

Men vad det regnade när vi åkte hemåt, det vräkte ned!! Det var väldigt mycket regn som kom på en gång där! Mycket trafik åt andra hållet var det, vi åkte till det som andra åkte bort från. Så det var rätt lugnt på våran sida av vägen. Och i morse kom det en riktig störtskur igen, åskade lite också. Men det klarnade upp igen.

Längtar efter mina syskondöttrar, inte träffat dem på en månad nu. Längtar massor efter att krama dem båda! Saknar deras underbara kramar! Hoppas på att kunna få till ett möte inom en snar framtid. Fast först måste de komma tillbaka från semestern såklart, och landa lite.... Fast de åker båt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela