Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Fredag e.m..

Publicerad 2006-08-18 16:15:35 i Allmänt,

Tänk att man kan engagera sig så i några radiopratare. Varje vardag mellan 7 och 8 brukar jag lyssna på Rix MorronZoo. Och under en tid har Gert Fylking varit väldigt hemlighetsfull och berättat att han haft möten med personalavdelningen. Självklart blir man nyfiken, och idag skulle vi få veta vad det handlade om. Jag lyssnade spännt för att inte missa det. Och strax innan 8 avslöjades hemligheten. Först lät det som om han var sjuk, men det visade sig vara tvärtom. Karln ska bli pappa! De andra programledarna blev eld och lågor, och jag blev lite rörd ;) Nu vet jag, så nu kan jag koppla av =)

SN ringde till mig på jobbet idag. Vi är väldigt få på plats så jag försökte så gott jag kunde. Får se om det blir någon notis, bara hon inte skriver alltför mycket av det som jag sa. Det är inte lätt med nya områden alla gånger. Men jag tror deras jornalister är rätt snälla i allmänhet, hoppas.

Egentligen borde jag inte skriva nu, jobbar. Men det är ju fredag och ganska lugnt, så tar några minuter. Vill sluta för dagen nu! Syster med familj kommer nämligen, vi ska börja med att äta lite mat nere i hamnen. mys! Ska bli underbart att krama småttingarna, har längtat efter dem!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2006-08-18 22:34:15

Va det pappa??inte farfar då?! Låter som en helmysig kväll, ljum å skön är den oxå.

Postat av: Josefin

Publicerad 2006-08-19 12:36:24

Nej, Pappa var det. Hans fru är hälften så gammal bara.

Postat av: Marianne

Publicerad 2006-08-20 15:29:00

Ingen kommentar till ditt inlägg, men en undran. Vad är det för blogg "mamma" har? Det går inte att komma in på den. Jag har nämligen försökt :-) Dessutom: jobbade R sent i fredags? Kan omöjligen hänga med i hans jobbschema. Fast det räcker ju om han kan det ;)

Postat av: Josefin

Publicerad 2006-08-20 18:37:33

Kan just undra vad det är för länk. Jag har ingen vetskap om att mamma har någon blogg. Så jag tror den länken kom in där fast den inte borde?! Japp, R jobbade sent i fredags. Vi har båda två svårt att hänga med i hans schema ;) Det är verkligen skönt med fasta arbetstider, hoppas att R kan få bättre tider snart han också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela