Josefin

Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan i alla fall få vår egen trädgård att blomstra!

Bio

Publicerad 2006-08-29 17:33:24 i Allmänt,

Igår var vi på bio och såg Offside, den var riktigt rolig den! En äkta "må-bra" film. Tycker att Jonas Karlsson är en strålande skådis, jag har inte sett något med honom som jag inte gillat. Han har talangen att kunna spela allt bra. Den rekommenderas varmt om man vill se en film som man ler och skrattar åt, och engageras i. Filmen handlar om ett litet fotbollslag i en liten ort. Det var verkligen träffsäkert gjort. Har vart en del på lokalfotboll i mina dagar, och allvaret finns där också. Det är inte bara viktigt att ha kul, det är viktigt att vinna också ;)

81929-50

Haft en liten minisemester nu, har vart himla skönt. Kräftskivan i helgen var underbart skoj som alltid!! Skulle åka hem ensam på söndagen, klockan drog iväg och det hann bli skymning. Lagom tils jag kom iväg så öppnade sig himlen. Vägen mellan Gnesta och motorvägen till Nyköping är inte kul att köra i mörker. Och när regnet dessutom hällde ner var det riktigt obehagligt. Jag såg bara några decimeter framför bilen när det var som värst. Fick rikta in mig på att följa vita linjer, jag var faktiskt rätt rädd där jag satt som jag trodde "ensam i hela världen". Men så kom det en bil, och såklart skulle den ligga jättenära mig. Eftersom jag inte såg så bra så körde jag rätt sakta, och det gillade inte han. Så jag fick hans lysen i ögonen, vilket gjorde att jag såg ännu sämre och fick köra ännu saktare. Blir så trött på hänsynslösa bilister..... Det var riktigt skönt när jag väl var hemma igen!!

Idag var jag och hämtade våra Pariskort, mycket bra bilder =) Anlitade fujudirekt nu igen, postfoto som vi hade sist har tydligen problem. Så mitt första intryck av dem är väldigt negativt! Så det får bli fuji, den här gången fick vi bra bilder av dem. Ska se om jag kan scanna in lite bilder endera dagen.

Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela